Pakiety serwisowe Volkswagen Leasing zdobywają rynek

 

Komfort związany z korzystaniem z samochodu w dobrym stanie technicznym i z gwarancją na kilka lat jest kluczowy dla użytkowników aut. Bez względu na formę finansowania auta – zakup za gotówkę, na kredyt lub w leasingu – Volkswagen Leasing, z myślą o wygodzie klientów kupujących samochody Grupy Volkswagen, już dwa lata temu wprowadził do oferty pakiety serwisowe. Zapewniają one przewidywalność kosztów przeglądów i ewentualnych napraw, a tym samym pozwalają na racjonalne zaplanowanie wydatków nawet na okres 5 lat.

– Pierwsze pakiety serwisowe wprowadziliśmy w 2012 roku dla marki Audi i Volkswagen Użytkowe, a rok później – dla ŠKODY i SEAT-a. W najbliższym czasie pakiety serwisowe będą też dostępne dla marki Volkswagen osobowe. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku klienci zdecydowali się na zakup 2 400 pakietów serwisowych, a ich popularność wciąż rośnie – mówi Rafał Wilczek, kierujący Zespołem Centrum Technicznego Volkswagen Leasing – Nasze Centrum Techniczne jest dostawcą obsługi serwisowej, a wszelkie naprawy w ramach pakietów wykonywane są przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego, przy użyciu oryginalnych części i zachowaniu najwyższych standardów jakości. Dla klientów oznacza to, że przy odsprzedaży samochodu ich pojazd będzie miał wyższą wartość.

Klienci indywidualni i przedsiębiorcy, w zależności od swoich potrzeb, mogą wybrać jeden z dwóch – lub trzech, w przypadku ŠKODY – pakietów serwisowych. Każdy z nich obejmuje inne czynności serwisowe, choć dla wszystkich pakietów wspólny jest bazowy zakres prac, oparty na zaleceniach producenta:

·         wymiana oleju i podkładki korka oleju,

·         wymiana filtrów (oleju, paliwa, powietrza oraz filtra przeciwpyłkowego),

·         wymiana płynu hamulcowego,

·         wymiana świec zapłonowych.

Pakiet rozszerzony dodatkowo obejmuje wymianę: piór wycieraczek, tarcz i klocków hamulcowych, szczęk, cylinderków i bębnów hamulcowych oraz sprzęgła. Dodatkowo elementy te zostaną także naprawione poza okresowymi obowiązkowymi kontrolami w czasie obowiązywania gwarancji i po jej zakończeniu.

 – Większość klientów korzystających z pakietów serwisowych to mikroprzedsiębiorcy, najczęściej prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, choć są również użytkownicy niewielkich flot i osoby indywidualne – wyjaśnia Rafał Wilczek.

We wszystkich pakietach klienci otrzymują preferencyjne stawki na części i usługi. W przypadku finansowania zakupu samochodu poprzez kredyt lub leasing, koszt pakietu można dołączyć do miesięcznych rat. Wszystkie przeglądy nabywcy mogą wykonać w każdym Autoryzowanym Serwisie danej marki Grupy Volkswagen w Polsce, bez względu na to, u którego dealera zakupili pakiet. Dodatkowym atutem jest wygodne dla użytkowników bezgotówkowe rozliczenie napraw.

Klient ma świadomość, kiedy i z jaką częstotliwością wymienia elementy czy płyny eksploatacyjne w użytkowanym samochodzie, może więc zmienić pakiet serwisowy na najbardziej opłacalny przy danym przebiegu i stopniu zużycia części. Pakiety serwisowe są skonstruowane tak, aby dawały naszym klientom jak największy komfort, poczucie bezpieczeństwa i świadomość niezawodności samochodów z Grupy Volkswagen – podkreśla Rafał Wilczek.

Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce jest częścią międzynarodowego koncernu Volkswagen Leasing GmbH. W ramach działalności w Polsce firma oferuje klientom szereg usług z zakresu CFM, m.in. leasing operacyjny, wynajem długoterminowy, zarządzanie flotą oraz International Fleet Management. W 2014 roku Volkswagen Leasing otrzymał trzy nagrody branży flotowej: Outsourcing Stars, Fleet Awards za wynajem długoterminowy oraz Fleet Derby w kategorii „Serwis” za pakiety serwisowe. Rok wcześniej spółka została nagrodzona statuetkami Fleet Awards, Fleet Derby i „Perła Rynku – Wybór Detalistów 2013”.

Komentarze