Awans Śnieżki w rankingu Polskich Marek
W tegorocznej, jedenastej już, edycji rankingu „Rzeczpospolitej” znajdziemy najdroższe i najsilniejsze marki w Polsce. W zestawieniu znalazło się 330 krajowych brandów, których łączna wartość szacowana jest na 61,5 miliarda złotych. Marka Śnieżka znalazła się w doborowym towarzystwie. Jej wartość wzrosła o 12%, z 96,5 mln złotych w 2013 roku do 107,6 mln zł w 2014 roku. Dzięki temu, zanotowała awans aż o 13 lokat i w bieżącej odsłonie rankingu uplasowała się na 107. pozycji.
Wyniki klasyfikacji głównej oraz poszczególnych zestawień cząstkowych ujętych w zestawieniu pokazują znaczenie Śnieżki na polskim rynku oraz są dowodem jej ugruntowanej pozycji wśród konsumentów. W kategorii świadomości marki, Śnieżka zajęła wysoką 12. lokatę. Z kolei na liście najczęściej wybieranych marek uplasowała się na 29. miejscu. W obu przypadkach są to najlepsze wyniki wśród brandów reprezentujących branżę chemii budowlanej.
Dobry rezultat jest zasługą m.in. konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju FFiL Śnieżka SA. Marka sukcesywnie poszerza swój asortyment, tworząc nowe i udoskonalając już istniejące rozwiązania. Dzięki temu, konsumenci sięgający po produkty marki Śnieżka mają pewność, że wybierają najwyższą jakość.