LANDESK otwiera nowe centrum wsparcia technicznego w Warszawie
Ze względu na dostępność wykwalifikowanych pracowników na lokalnym rynku, posiadających zarówno rozległą wiedzę jak i niezbędne zdolności językowe, Warszawa okazała się dla nas idealnym miejscem do rozwoju i poszerzania naszych działań z zakresu wsparcia technicznego – stwierdził Josh Baxter, Wiceprezes Wykonawczy Usług Globalnych LANDESK. Dodaje także – Przewidujemy zatrudnienie od 25 do 35 osób w ciągu najbliższych 24 miesięcy. Jesteśmy pewni, że Warszawa stanie się silnym oddziałem w regionie, w którym stale się rozwijamy.
Michał Bohuszewicz, Kierownik Działu Analiz Biznesowych, IT i Telekomunikacji Poczty Polskiej S.A., skomentował otwarcie nowej placówki LANDESK w Warszawie następująco – LANDESK skupia się na dostarczaniu i wspieraniu rozwiązań zarządzania środowiskami IT odpowiadających na potrzeby przedsiębiorstw na całym świecie. Jeszcze większe zaangażowanie w Polsce i naszym regionie powinno zostać entuzjastycznie przyjęte zarówno przez działy IT w administracji państwowej jak i przedsiębiorstwach prywatnych.
Warszawa będzie kluczową lokalizacją wspierającą strategię rozwoju LANDESK w nadchodzących miesiącach i latach, jednocześnie tworząc nowe miejsca pracy w Polsce.
Dzięki otwarciu nowego centrum wsparcia, LANDESK znajduje się w doskonałej pozycji, aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów i partnerów w regionie EMEA. – dodaje Bogdan Lontkowski, Dyrektor Regionalny LANDESK na Polskę, Czechy, Słowację i kraje bałtyckie. Warszawa została wybrana spośród licznych lokalizacji w regionie ze względu na swoje położenie, dostępność wykwalifikowanych pracowników z branży IT na rynku pracy oraz stabilną sytuację gospodarczą.
Nowo otwarte centrum wsparcia w Warszawie dołącza tym samym do struktur LANDESK w Europie Wschodniej i Środkowo-Wschodniej, składających się dotychczas z biur sprzedaży zlokalizowanych w Warszawie, Moskwie, Pradze i Bukareszcie. Wszystkie placówki zostały otwarte w ciągu ostatnich trzech lat, co podkreśla dynamiczny rozwój firmy w regionie.
O LANDESK
LANDESK jest globalnym liderem w dostarczaniu rozwiązań do zarządzania środowiskami IT, umożliwiających uzyskanie wysokiej wydajności pracy i oszczędność czasu. Poprzez integrację i automatyzację systemów zarządzania IT, bezpieczeństwem punktów końcowych, usług, aktywami oraz urządzeniami mobilnymi. Dzięki temu LANDESK umożliwia branży IT uzyskanie elastycznego podejścia do wymagań użytkowników pragnących zabezpieczyć kluczowe aktywa oraz dane. LANDESK z siedzibą główną w Salt Lake City w stanie Utah, posiada biura na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie www.landesk.com.