Crowdfunding to nic innego, jak finansowanie projektów przez społeczność danej platformy, np. Indiegogo, Kickstarter. Zapewnia ono nie tylko szybki przypływ gotówki, ale także pozyskanie dużej sympatii wśród przyszłych nabywców produktu. O popularności tej metody finansowania świadczą ostatnie badania firmy Massolution, z których wynika, że w 2013 r. na finansowanie crowdfundingowe zostanie przeznaczonych ok. 5,1 mld dolarów. Potentatem w tym zakresie pozostają państwa Ameryki Północnej oraz Europy, które w zeszłym roku odpowiadały za 96 proc. całej wartości przekazanych pieniędzy.
- Decydując się na platformę crowdfundingową postawiliśmy na dwie jej cechy: szybkie pozyskanie pieniędzy na realizację projektu, a także na możliwość stworzenia bliskiej relacji z nabywcami, która jest częścią naszej idei marki. Oddanie produktu w ręce zwykłych ludzi pozwala dokonać oceny własnego pomysłu, tego czy się on przyjmie czy też nie, a także przyczynia się do wprowadzania różnych zmian, w zgodzie z alarmowanymi potrzebami nabywców – mówi Paweł Tomczyk, CEO Rearden Technology S.A.
W woli przypomnienia, polski produkt pozwoli użytkownikom w sposób dyskretny sprawdzać powiadomienia serwisów społecznościowych, nieodebrane połączenia oraz smsy. Dodatkowym atutem będzie możliwość jego używania przy pomocy gestów. Proste ruchy umożliwią nabywcy odbieranie czy też odrzucanie połączeń, a także regulację głośności słuchanej muzyki. Boddie pozwoli również wzbogacić życie towarzyskie, poprzez funkcję zdalnego wyzwalania migawki aparatu, co pozwoli uzyskać perfekcyjne zdjęcie bez kłopotów z samowyzwalaczem. Dodatkowo rozwinięta opcja treningu pozwoli mu zapisać swe wyniki, w zakresie przebiegniętych metrów, czy też spalonych kcal. Co ważne, cały produkt będzie kompatybilny z systemem Android.
Kampania Indiegogo firmy Rearden Technology rozpoczęła się 31 maja 2013 i potrwa dwa miesiące.
- Osoby wspierające Indiegogo będą miały okazję pomóc nam w realizacji projektu, poprzez składanie swoich ofert wsparcia już od 1$ - dodaje Paweł Tomczyk.
Dodatkowo na stronie zostanie zaprezentowany film promujący sam produkt. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź: http://www.indiegogo.com/projects/meet-boddie-the-smartwatch-evolution i wesprzyj firmę w jej przygotowaniach do wprowadzenia polskiego smartwatch na globalny rynek.