Jogurt Naturalny Piątnicy Perłą Rynku
Konkurs „Perły Rynku FMCG” to jeden z największych plebiscytów branży FMCG, w którym właściciele i pracownicy sklepów oceniają najlepsze nowości rynkowe. Wśród zwycięskich produktów tegorocznej edycji konkursu znalazł się Jogurt Naturalny 150 g OSM Piątnica, który zdobył III miejsce i prestiżowy tytuł „Perła Rynku FMCG 2013 – Brąz” w kategorii „Mleko i przetwory mleczne”.
OSM Piątnica zadebiutowała w segmencie jogurtów naturalnych w 2012 roku, oferując konsumentom klasyczny Jogurt Naturalny w opakowaniu 150 g, produkowany wyłącznie z mleka pasteryzowanego i żywych kultur bakterii jogurtowych. Jogurt Naturalny Piątnica nie zawiera mleka w proszku, ani innych dodatków, co zdecydowanie wyróżnia go na tle pozostałych produktów tej kategorii. Posiada lekko kremową konsystencję i delikatny smak. Jest naturalnym źródłem ważnych składników odżywczych, m.in. wapnia i witamin. Porcja (150 g) dostarcza 6 g wartościowego białka i tylko 87 kcal.
Organizatorem badania „Perły Rynku FMCG”, w którym od 7 lat wyłaniane są najlepsze nowości rynkowe, jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca m.in. „Wiadomości Handlowych”. Konkurs prognozuje sukces sprzedażowy nowości rynkowych, wskazując te, które były atrakcyjne zarówno dla konsumentów jak i detalistów. W tegorocznej edycji wyłoniono najbardziej udane premiery rynkowe w 64 kategoriach. O nagrody konkurowało 380 produktów z branży FMCG. Gala wręczenia nagród odbyła się 13 czerwca br. w Warszawie.
Więcej informacji o produktach i firmie OSM Piątnica na stronie www.piatnica.com.pl.