Oracle Agile Customer Needs Management
Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Agile Customer Needs Management wchodzące w skład pakietu Oracle Product Value Chain, które umożliwia zarządzanie procesem wdrażania innowacji we współpracy z różnymi zainteresowanymi stronami oraz automatyzację tego procesu.
W skład pakietu wchodzą ponadto moduły Oracle Agile Product Lifecycle Management (PLM - zarządzanie cyklem życia produktu), Oracle Product Hub, Oracle AutoVue Enterprise Visualization i Oracle Product Data Quality. Dzięki temu pakiet oferuje kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wszystkimi informacjami o produktach, zintegrowanymi procesami cyklu życia produktów, bezpieczną współpracą, jakością danych oraz wiedzą w ramach łańcucha wartości produktów obejmującego łańcuch projektowania, dostaw i popytu.
Oprogramowanie Agile Customer Needs Management umożliwia klientom łatwe rejestrowanie pomysłów związanych z produktami, opinii klientów i wymagań co do produktów pochodzących ze źródeł wewnętrznych, takich jak kierownicy ds. rozwoju produktu, inżynierowie, handlowcy i członkowie dyrekcji, oraz ze źródeł zewnętrznych, takich jak klienci, partnerzy ds. projektowania i dostawcy.
Środowisko ma ułatwiać rejestrowanie, wspólne opracowywanie, weryfikowanie projektów i hierarchizację potrzeb klientów, koncepcji produktów, opinii od klientów oraz wymagań dotyczących produktów.