Reklama Providenta nagrodzona w konkursie Idea Awards

Proces repozycjonowania marki został podzielony na kilka etapów, a jego główny przekaz opiera się na promowaniu pozytywnych i bliskich relacji między klientami a firmą. Kampania „Za co ich cenię” miała swój debiut w lipcu 2012 roku i koncentrowała się wokół atrybutów produktu oraz marki, które są ważne dla klientów. W kolejnych miesiącach firma zaprosiła klientów do udziału w konkursie „Moja historia”, w którym klienci opisywali, jak pożyczka w Providencie zmieniła ich życie na lepsze Autorzy najciekawszych historii mieli szansę wziąć udział w kolejnej, trwającej aktualnie, odsłonie kampanii: „Prawdziwe historie”. 

Fundamentem naszej strategii biznesowej jest budowanie długotrwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu i wiedzy naszych Doradców Klienta. Działaniami marketingowymi wzmacniamy budowanie tej świadomości również wśród naszych potencjalnych klientów, do których przede wszystkim była adresowana kampania „Za co ich cenię”. Nasi aktualni klienci mają pełną wiedzę o  jakości oferowanych przez nas usług i aż 9 na 10 z nich twierdzi, że jest bardzo zadowolona ze współpracy z nami. - mówi Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Provident Polska. - Bardzo się cieszymy, że nie tylko to, co robimy, ale również jak – również w wymiarze promocyjnym - jest nagradzane. 

Wyboru najlepszych reklam dokonało Jury konkursu, które spośród pięćdziesięciu laureatów wyłonionych w głosowaniu internautów, wybrało zwycięzców w czterech kategoriach ogólnych: produkty i usługi, moda 
i uroda, motoryzacja, medycyna.