Jak osiągnąć 1 miejsce w Google w 4 dni
1 miejsce w Google w 4 dni...
Oferta od Firmy.net nie zaskoczyła. Każdy szuka sposobu na przyciągnięcie klientów. A jeśli już poruszany jest temat pozycjonowania to chętny przybywa. „Tajemna" wiedza SEO, jak niektórzy uważają, nieosiągalna dla zwykłego użytkownika mogą dać wiarę ofercie.
Pozycjonowanie katalogów firm oraz ich produktów jest o tyle problematyczne, że może nasycić taki serwis ilością a ta spowoduje wysoką konkurencyjność. Jestem zwolennikiem innych rozwiązań SEO. Zdecydowanie uważam, że należy w pierwszej kolejności postawić na poprawną budowę własnej strony www, serwisu czy sklepu internetowego. Całość prac związanych z budową strony, ofertą, funkcjonalnością muszą być realizowane we współpracy z osobami zajmujących się marketingiem. Nie dopuszczalne jak dla mnie są przypadki aby webmaster decydował „co i jak ma działać"
Rola webmastera w pewnym sensie powinna być ograniczona jedynie go jego wiedzy np umiejętności zadbania o kilka szczegółów.
Jak osiągnąć 1 miejsce w Google w 4 dni
Zatem...
A ja zapytam po co? Co daje nam ten czas 4 dni? Jestem zwolennikiem budowania oryginalnych i wartościowych treści oraz budowania relacji. Jeśli chcę być na pierwszym miejscu w Google na daną frazę i chcę ten wynik osiągnąć dziś - wykupuję kampanie Adwords na słowa kluczowe. Proste? W teorii oczywiście prostę.
Krótko mówiąc, nie wierz ofertom z gwarancją pozycji! Nie stać Twojej firmy na dział marketingu zleć to fachowcom mającym pojęcie o marketingu, wiedzy SEO i mają doświadczenie w kampaniach reklamowych.
firma.fachowcy.pl to przykład firmy nastawionej na ogólny sukces klienta. Klienta interesuję zysk, a firma.fachowcy.pl dba o to aby klient nie popełnił błędów w internecie w drodze do osiągania zysku.
Zatem dbajcie o swoje strony internetowe które nie powinien tworzyć tylko webmaster Jak osiągnąć 1 miejsce w Google w 4 dni
Jak osiągnąć 1 miejsce w Google w 4 dni... zanim tego zapragniesz pomyśl jaki chcesz osiągnąć efekt. Jest wiele innych możliwości aby wspomóc osiągnięcie sukcesu.. Kampanie internetowe, sieci afiliacyjne, remarketing, media społecznościowe. Liczy się dobry pomysł i kreatywnośc a nie szablonowe działania.
Innym razem przygotuję kilka case study o problemach klientów w temacie pozycjonowania oraz sposobach ich rozwiązania...