Dom Mediowy Mastermind wspólnie z Online Media Group Poland poprowadzi kampanię dla Verco

Dom Mediowy Mastermind wspólnie z Online Media Group Poland poprowadzi kampanię dla Verco

Pregna to suplement diety dla kobiet karmiących oraz w ciąży, który dostarcza odpowiednie ilości kwasu omega-3 DHA, niezbędnego do właściwego rozwoju mózgu dziecka. Kampania marki będzie prowadzona w prasie i
w Internecie.  Mastermind, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w kompleksowych rozwiązań marketingowych w zakresie mediów tradycyjnych i cyfrowych zajmie się koordynacją komunikacji.

Michał Tober, Prezes Zarządu Mastermind:

 „Cieszymy się, że wspólnie z OMG Poland nawiązaliśmy współpracę z tak otwartym klientem, jak Verco, dzięki czemu mamy szansę na wymianę doświadczeń, a przez to na stworzenie lepszej strategii komunikacji.

Kampania dla Verco to efekt realizacji naszej długofalowej strategii opartej na efektywnościowym podejściu do całości komunikacji dla naszych klientów, przy szczególnym nacisku na działania w kanałach interaktywnych.”

Katarzyna Olender, account manager Online Media Group Poland:

„Trzonem tego etapu promocji ma być kampania edukacyjna, realizowana w serwisie Parenting.pl, promowana przez redaktor naczelną – Dorotę Zawadzką oraz wsparta działaniami na Facebooku. Dodatkowo, OMG Poland wykorzysta swoje doświadczenie w zakresie performance marketingu, prowadząc działania w modelu CPC na innych serwisach skierowanych do młodych rodziców i kobiet 25+.”