Telemeeting – bliski kontakt na odległość

Czym jest Telemeeting i jak działa?

Telemeeting to usługa, która pozwala na telefoniczną komunikację oraz zdalną współpracę pomiędzy nawet 240 osobami. Pomaga ona przyśpieszyć i zoptymalizować procesy w firmie, a zarządzanie nią odbywa się za pośrednictwem panelu www. Do korzystania z usługi wystarczy telefon.

Kto powinien skorzystać z usługi Telemeeting?

Usługa skierowana jest do przedsiębiorców, których współpracownicy są w miejscach oddalonych od siebie. Pozwala ograniczyć koszty i czas związany z podróżami służbowymi, który pracownicy mogą przeznaczać na inne zadania. Usługa umożliwia też zdalną pracę na dokumentach.

Czy są różne rodzaje usługi Telemeeting?

Tak, wyróżnić można dwa rodzaje usługi Telemeeting: Adhoc oraz Zzamawiany w wersji Standard lub On-line.

Telemeeting Adhoc umożliwia rozpoczęcie telekonferencji w dowolnym momencie. Nie ma konieczności wcześniejszego składania zamówienia i określania liczby uczestników czy czasu trwania spotkania. Każdy dzwoniący jest rozpoznawany za pomocą numeru, z którego dzwoni (z wyjątkiem numerów zastrzeżonych) – tak jak w przypadku Telemeetingu Zamawianego. Panel Administracyjny, który dostępny jest na stronie www, umożliwia indywidualne ustawienie parametrów pokoi, zmianę numerów PIN bez konieczności kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Prowadzący ma też możliwość przeglądania billingów lub nagrań.

Telemeeting Zamawiany dostępny jest w dwóch wersjach: Standard i On-line. Obie usługi można zamawiać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Potrzeba do tego jedynie określenia czasu trwania telekonferencji oraz liczby uczestników. Ten rodzaj Telemeetingu umożliwia samodzielne dodawanie uczestników spotkania oraz ich wydzwanianie, przedłużanie spotkania i nagrywanie go oraz dzielenie uprawnień, czyli nadawanie statusu uczestnika lub prowadzącego z Panelu Administracyjnego.

Co wyróżnia usługę Telemeeting?

Poza łatwością korzystania i zamówienia telekonferencji, zarządzania nią z panelu www, rozwiązanie wyróżnia się najwyższą jakością dźwięku, ponieważ nie jest oparte o VoIP. Usługa jest też w pełni skalowalna. Komunikacja za pomocą telekonferencji staje się łatwa, szybka i tania, a za bieżące aktualizacje, szkolenia i serwis, które są bezpłatne, odpowiada dostawca usługi.