Zmiany strukturalne w agencji SALES LINK

Reorganizacja agencji SALES LINK dotyczy zespołów Client Service oraz strategii i kreacji. Zgodnie z wewnętrznym podziałem kompetencji w dziale Client Service zostały wyodrębnione dwa zespoły: aktywacji sprzedaży BTL oraz field marketingu.

 

Na czele teamu zajmującego się field marketingiem stanęła Joanna Olkiewicz, zajmując stanowisko Senior Account Managera. Do jej zadań należy koordynacja wszystkich projektów eventowych, samplingowych oraz ambientowych realizowanych przez SALES LINK. Olkiewicz będzie również prowadziła działania audytowe (m.in. mystery shopper). Michał Wypychowski kieruje natomiast zespołem odpowiedzialnym za aktywacje sprzedaży BTL (m.in. promocje sprzedaży, loterie, konkursy), obejmując jednocześnie stanowisko Client Service Supervisor. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich projektów agencji oraz współpracę z kluczowymi klientami m.in. marką Bridgestone. Dodatkowo, reorganizacja objęła działy strategii i kreacji, na czele których, jako Head of Strategy & Concept stanęła Aleksandra Michnicka – dotychczasowa szefowa strategii SALES LINK. Zmiany w agencji są odpowiedzią na potrzeby rynku oraz specjalizację usług, której coraz częściej potrzebują marketerzy.

 

Reorganizacja struktur agencji SALES LINK wynika ze zmieniającej się sytuacji na rynku. Najważniejsze jest dla nas zapewnianie naszym klientom usług najwyższej  jakości. Za każdym razem projektujemy dla nich kompleksowe, szyte na miarę działania. Wiemy, że oczekują niestandardowych rozwiązań, które – dzięki wprowadzonym zmianom strukturalnym – będziemy mogli jeszcze efektywniej przygotowywać – mówi Joanna Krzenciessa, Managing Director agencji SALES LINK.

 
   


Informacje o SALES LINK

 

SALES LINK, część TBWA Group Poland,  zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji. Posiada kompetencje i narzędzia do planowania strategicznego, kreowania komunikacji wizualnej oraz kompleksowej realizacji projektów BTL.

 

SALES LINK specjalizuje się w działaniach wywołujących impuls sprzedażowy poprzez bezpośrednią interakcję klienta z marką: w sklepie, galerii, przestrzeni publicznej, podczas eventu czy roadshow, a także integruje obszar interactive z komunikacją in-real. Kompetencje agencji to również aktywacja sprzedaży BTL (loterie i konkursy czy sprzedaż premiowa), programy edukacyjne oraz działania incentive, czy konferencje sprzedaży a także akcje typu mystery shopper.

 

 

W portfolio SALES LINK znajdują się / znajdowały takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Domestos, Chata Polska, Colgate, Lays, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Urząd Miasta Poznań, Wedel, Lubella, Hoop, Drutex, Braas Herbapol Poznań, Muller, Wyborowa, Żubr, Pilsner Urquell, Galeria Malta, Tarczyński, Vw Bank, Autostrada Wielkopolska, Philips, Żywiec Zdrój czy Akzo Nobel.