Tommee Tippee wybiera agencję Think Kong

Tommee Tippee wybiera agencję Think KongWspółpraca jest częścią globalnego projektu, w który zaangażowane są też inne agencje współtworzące sieć BOX Europe: Tinkle z Hiszpanii oraz Cgo&co z Francji.

Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii działań w mediach społecznościowych dla marki na polskim rynku, w tym również komunikację w serwisie Facebook oraz prowadzenie działań w blogosferze.

Współpraca została rozpoczęta w maju b.r. Projekt realizuje zespół kierowany przez Agnieszkę Jałowiec.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe. Jest też partnerem międzynarodowej sieci eBuzzing obecnej m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, 2012, 2013 Newcomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010, 2013), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.
www.thinkkong.pl

Tommee tippee to znany od ponad 50 lat na całym świecie producent artykułów dla niemowląt pochodzący z Wielkiej Brytanii. Specjalizuje się zwłaszcza w butelkach do karmienia, ale w asortymencie posiada również smoczki, przybory do pielęgnacji, akcesoria wspierające rodziców w opiece nad dziećmi i produkty pomocne w uczeniu samodzielnego jedzenia. Zdobywca licznych nagród i wyróżnień za trzy kluczowe dla marki linie produktowe: Closer to nature, Sangenic, Explora. www.tommeetippee.pl