Znamy już 3 finalistów II edycji akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”

Wsparcia w akcji udzielały im także samorządy, lokalne media oraz organizacje społeczne. O tym, która z trzech miejscowości zdobędzie w tym roku tytuł Najmilszego Miasta w Polsce, decydować będzie zaangażowanie mieszkańców oraz sympatia wszystkich Polaków. Nagrodą dla zwycięskiego miasta jest promocja w ogólnopolskich mediach o wartości aż pół miliona złotych.

W ramach akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" poszukujemy najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie.
A w dodatku są tacy nie od święta czy na pokaz, ale na co dzień, bezinteresownie. Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy mogli w pierwszym etapie wysyłać przytulenia do przyjaciół i znajomych i w ten sposób zbierać punkty dla swoich miast na stronie www.fioletowastrona.pl, poprzez Facebooka lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Do tej pory w akcję zaangażowało się ponad 800 miast z spośród 913 miejscowości, a mieszkańcy i sympatycy wysłali ponad 30 milionów przytuleń. To dobitnie pokazuje, że potrafimy być dla siebie mili i uprzejmi. Potrafimy się zorganizować i wspólnie przeżywać te najbardziej pozytywne emocje. Z rankingiem najmilszych miastw Polsce można się zapoznać na www.fioletowastrona.pl/ranking-miast.


Pierwszy etap plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!", w którym wszyscy dopingowaliśmy swoje ulubione miejscowości, dobiegł już końca. W pierwszej fazie akcji pomysłowość i zaangażowanie wielu miast zasłużyły na ogromne brawa. Przejawy tego zaangażowania były przeróżne: ludzie przytulali się na ulicach, robili zdjęcia z fioletową krówką, organizowali przeróżne imprezy zaczynając od turniejów Zumby, a na klubowych kończąc. Zaangażowani byli wszyscy. Swój entuzjazm dla ulubionych miejscowości wykazali zarówno dziadkowie jak i wnuczęta. Młodzieżowe Rady Miast i OSiR-y po raz kolejny podjęły współpracę z urzędami i dodatkowo wsparły swoje miasta pozytywnymi wydarzeniami w przestrzeni miejskiej. Urzędnicy mobilizowali do wysyłania wirtualnych przytuleń. Pomysłowość rodaków i tym razem nie zawiodła!


Co dalej? - kolejne etapy akcji

Pierwsza faza akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" trwała do 25 maja. Teraz wkraczamy w kolejny etap, w którym Polacy będą mogli się przekonać jakie zwyczaje panują w polskich miastach. Pomogą im w tym reporterzy Milki. Podróżując po Polsce fioletowym busem sprawdzą, czy na co dzień jesteśmy dla siebie mili, jak reagujemy, gdy w najbliższym otoczeniu ktoś oczekuje naszej życzliwości lub wsparcia. Czy potrafimy sobie pomóc w najmniej oczekiwanym momencie i czy uśmiechnięci podążamy przez życie? Relacje z tej pełnej zabawnych przygód podróży po Polsce będzie można śledzić na www.fioletowastrona.pl, Facebooku i w kanale YouTube (www.youtube.com/user/MilkaPolska).

Jednocześnie 3 zwycięskie miasta Augustów, Rawa Mazowiecka i Krynica-Zdrój będą się starały przekonać Polaków do swojej wyjątkowej atmosfery i miłych obyczajów swoich mieszkańców. Pomogą im w tym flashmoby, które mieszkańcy każdego z miast finalistów będą mieli za zadanie zorganizować. Wydarzenia zostaną sfilmowane i będzie można je obejrzeć m.in. na www.fioletowastrona.pl już od 15 czerwca. Wtedy też ruszy głosowanie na jedno z 3 miast finalistów. Wszyscy Polacy będą mogli wyrazić swoją sympatię do miast finalistów przytulając je na www.fioletowastrona.pl, na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej.


W niedzielę, 6 lipca br. odbędzie się Wielki Finał, podczas którego Polacy poznają zwycięzcę akcji „Milka. Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce!". W trzech miastach-finalistach jednocześnie zorganizowane zostaną rodzinne imprezy plenerowe. Przez cały dzień mieszkańcy miast i ich goście będą mogli brać udział
w niecodziennych atrakcjach, przygotowanych przez organizatorów: koncertach z udziałem gwiazd, zabawach oraz konkursach z nagrodami. Najważniejsze wydarzenia w trakcie imprez będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo zobaczą miliony Polaków w telewizji TVN.

Więcej informacji o akcji jest dostępnych na stronie akcji „Milka. Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce!" www.fioletowastrona.pl.


O marce Milka

Milka to najpopularniejsza marka czekoladowa należąca do Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). Portfolio Milki zawiera różnorodne warianty smakowe i gramaturowe czekolad i jest stale poszerzane. Miłośnicy najdelikatniejszej w smaku czekolady mają do wyboru zarówno czystą czekoladę mleczną, tabliczki czekoladowe z dodatkami (w postaci rodzynek, orzechów i nadzienia w różnych smakach) w najbardziej popularnej gramaturze 100 g, jak również 250 g i 300 g.

W ofercie znajdują się także: czekolada Milka Milkinis, praliny: I love Milka i Milka Thank You, mini czekoladki Milka Singles, ciastka Milka ChocoJaffa, Milka Pierniczki, Milka Pieguski, ciasteczka Milka ChocoGrain, Chocowafer, ChocoLilaStix, ChocoBiscuit, ChocoMoo, pianka Milka Alpejskie Mleczko oraz draże Milka Lila Stars Snax. Od 1973 roku symbolem marki jest krowa w charakterystyczne biało-fioletowe łaty, którą dziś widać na opakowaniach produktów. Milka ma swoich zwolenników nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie:
od Europy po Australię, Stany Zjednoczone i Amerykę Południową. Aby być bliżej konsumentów Milka prowadzi liczne kampanie promocyjne, wśród realizowanych ostatnio są m.in.: „Graj w fioletowe" oraz „Fioletowe wygrywa".

 

O firmie Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe, z których pierwsza - Kraft Foods Group, Inc. - prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga - Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych  www.mondelezinternational.com
i www.facebook.com/mondelezinternational.