Bonair SA zaprasza na seminarium „From Front to BackOffice” dedykowane towarzystwom funduszy

22 października br. o godz. 10.00 w siedzibie firmy Microsoft odbędzie się bezpłatne seminarium, podczas którego firma Bonair SA przedstawi sposoby obniżenia kosztów i poziomu ryzyka związanego z zarządzaniem portfelem inwestycyjnym i wyceną wartości jednostki uczestnictwa funduszy dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań IT. Spotkanie dedykowane jest towarzystwom funduszy oraz obecnym i potencjalnym klientom firmy.


Podczas spotkania przedstawiciele firmy Bonair SA zaprezentują m.in. modele współpracy Front i BackOffice (od zarządzania portfelem po księgowość funduszy), przebieg kluczowych etapów procesu dziennego (wyceny portfela, zlecenia itd.), a także kompleksową analizę inwestycji w jednym miejscu oraz przykładowe case studies ze zrealizowanych projektów w obszarze funduszy.


- Nasze rozwiązania informatyczne wspierają obsługę ponad 60% rynku funduszy inwestycyjnych, co w przeliczeniu na konkretne liczby stanowi ponad 400 funduszy inwestycyjnych, 5 emerytalnych oraz kilkanaście ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych i kilkadziesiąt portfeli na rzecz spółek typu Asset Management - mówi Piotr Puszcz, Dyrektor Działu Oprogramowania dla Rynków Kapitałowych, Bonair SA. - Podczas spotkania chcemy pokazać, jak wiele korzyści niesie ze sobą korzystanie z narzędzi IT do zarządzania, wyceny i kontroli ryzyka portfeli funduszy - dodaje Piotr Puszcz. 


W trakcie seminarium przedstawiciele firmy Bonair zaprezentują możliwości systemów informatycznych dedykowanych funduszom: AMS (ang. Asset Management System) do zarządzania portfelem inwestycyjnym,  AVS (ang. Asset Valuation System) do zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa wyceny aktywów funduszy oraz MultiMetrics jako narzędzie Business Intelligence do analizy i raportowania funduszy.


- Z naszego doświadczenia wynika, że inwestycja w rozwiązania informatyczne umożliwia towarzystwom funduszy znaczącą redukcję kosztów działalności operacyjnej. W aktualnej sytuacji gospodarczej wiele instytucji koncentruje się na optymalizacji procesów poprzez obniżenie pracochłonności ich obsługi, automatyzację wybranych działań i skrócenie czasu ich realizacji - komentuje Robert Tymiński, Dyrektor ds. Projektowania Rozwiązań, Bonair SA.


Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.bonair.com.pl/pl/aktualnosci,a-140.


***

 

Informacje o Bonair SA

 

Bonair SA jest czołowym dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Firma istnieje na rynku polskim od 1991 roku, dostarczając usługi z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji dedykowanych, wdrażając rozwiązania wspierające zarządzanie klasy ERP, CRM i BI oraz systemy do monitorowania i optymalizacji produkcji (MES). Bonair SA prowadzi również działania w zakresie integracji aplikacyjnej i systemowej oraz dostarcza infrastrukturę sprzętowo-systemową (m.in. serwerową, dostępową i sieciową). Od 2004 roku firma posiada certyfikat ISO 9001:2008, a systemem zarządzania jakością objęte są wszystkie procesy w firmie. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 140 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji na stronie www.bonair.com.pl.

 

Kontakt:

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
Mobile: 668 492 521
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl