Contact center na miarę Twoich potrzeb
Focus Contact Center, jako rozwiązanie do wielokanałowej komunikacji, pozwala na podwyższenie efektywności komunikacji w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i komunikacji wewnętrznej.
System ten dostępny jest w trzech opcjach. Pierwsza z nich, Obsługa Klienta, pozwala na osiąganie pożytku ze wydajnej komunikacji. W ramach tej usługi dostępne są m.in. obsługa jakiejkolwiek liczby zapowiedzi głosowych, zintegrowanie platformy z CRM klienta, czy możliwość pracy agenta z któregokolwiek stanowiska.
Sprzedaż Focus Contact Center umożliwia obsługę kampanii w sześciu trybach: Shared base, Plain, Preview, Half-Progresive, Progresive, Predective.
Komunikacja zintegrowana Focus Contact Center to idea, która skupia wszystkie drogi komunikacji z klientem – infolinię, WWW, pocztę e-mail – i umożliwiająca ich współpracę w czynnościach sprzedażowych i obsłudze klienta. Usługa ta zawiera m.in. algorytmy dystrybucji połączeń telefonicznych do kolejek (ACD) oraz algorytmy routingu rozmów: Skills-based routing, Profit- based routing, liniowe, losowe,fewest calls itp.
System Focus Contact Center jest jednym z niewielu takich rozwiązań w modelu cloud computing stworzonym od początku do końca przez polskiego dostawcę