Dla Mistrzów Poranka nie ma rzeczy niemożliwych!
Nie musi! Marka belVita od lat przekonuje Polaków o znaczeniu śniadania i udowadnia, że dzięki małym przyjemnościom dla Mistrzów Poranka każdy dzień może być udany!
Poranek to czas niezwykle ważny dla naszego samopoczucia – nawet małe sukcesy mogą sprawić, że na naszej twarzy pojawi się uśmiech. Może to być znalezienie wolnego miejsca
w autobusie, spacer z psem czy chwila na śniadanie. Śpiesząc się, nie doceniamy wyjątkowych chwil – zwłaszcza o tej porze dnia. Dlatego ̨ belVita zaprasza do wspólnego świętowania porannych, wyjątkowych momentów, każdego małego zwycięstwa, dzięki któremu możemy dobrze zacząć dzień. Powodów, by zostać Mistrzem Poranka
z belVitą jest wiele!
Mistrzem Poranka jest każdy, kto umie dostrzegać drobiazgi, które mogą pozytywnie nastroić nas na resztę dnia. Dlatego belVita przypomina każdemu Mistrzowi i Mistrzyni Poranka,
że jednym z takich małych sukcesów może być zbilansowane śniadanie, którego elementem będą ciastka belVita w ulubionym wariancie – dodaje Ewelina Polińska-Nadra, brand manager marki belVita.
Znalezienie czasu na zbilansowane śniadanie, czyli takie, które składa się z produktu pełnoziarnistego, nabiału, porcji owoców i gorącego napoju, w porannym pośpiechu może być uznane za mały-wielki sukces – mówi Lidia Wądołowska, wykładowca Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ekspert Akademii belVita
Mały sukces o poranku
Każdy z nas może poczuć się dobrze już od samego rana, jeśli tylko zacznie dostrzegać
te „małe sukcesy”, które nastroją nas optymistycznie na cały dzień. Takim pozytywnym momentem może być pójście na basen przed pracą czy odprowadzenie dziecka do szkoły jeszcze przed dzwonkiem. Dobrze zacząć dzień pozwoli także ulubiona piosenka w radiu,
czy pościelenie łóżka – na co w codziennej krzątaninie rzadko mamy czas.
A jaki jest Twój poranny sukces? Zostań Mistrzem Poranka z belVitą!
Więcej informacji o akcji znaleźć można na stronie www.belvita.pl
Dlaczego belVita?
ü Bo jej receptura jest wyjątkowa: Produkt zawiera pełne ziarno przynajmniej
5 rodzajów zbóż. Jest źródłem witamin, składników mineralnych i błonnika.
ü Bo jest smaczna: belVita jest dostępna w wielu pysznych smakach,
między innymi: Musli z Owocami, Zboża z Mlekiem, Kakaowe, Orzechy + Czekolada lub Owoce Leśne, Pyszne Nadzienie z Jogurtem Naturalnym
ü Bo jest częścią zbilansowanego śniadania i pozwala dobrze zacząć dzień: Ciastka belVita to propozycja zbilansowanego śniadania wraz z porcją owoców, niskotłuszczowym produktem mlecznym oraz ciepłym napojem
ü Bo to energia na cały poranek*
* Ciastka śniadaniowe belVita mają wysoką zawartość skrobi wolno trawionej, która jest wolno uwalnianym węglowodanem. Spożycie produktów o wysokiej zawartości skrobi wolno trawionej (SDS) podnosi stężenie glukozy we krwi po posiłku w mniejszym stopniu niż spożycie produktów o niskiej zawartości SDS.
belVita Musli z owocami Zawierają 60% zbóż, w tym 23% pełnego ziarna. 4 ciastka pokrywają 15% referencyjnych wartości spożycia dla witaminy E, B1, magnezu Sugerowana cena: ok. 6,99 zł/ 300 g |
|
Mondelez Polska sp. z o.o.
Mondelez Polska sp. Z o.o. wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej
w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.
Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.
Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracownikówi jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Więcej informacji: http://enjoymdlz.pl/
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek
i liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Mondelēz International, Inc. koncentruje się
na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2014 wyniósł 34 miliardów USD.
Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych :
http://www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational
Dodatkowych informacji udziela:
Grażyna Stachowska
PR Consultant, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Tel.: +48 508 000 326
e-mail: grazyna.stachowska@rc2.p