Alfavox stawia na rozwój i promuje alfa Video Contact Center

Alfavox stawia na rozwój i promuje alfa Video Contact Center

Produkty Alfavox oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowane indywidualnie do każdego klienta, do jego specyfiki, potrzeb, a także planów dalszej rozbudowy. Unikalność oraz know how sprawiają, że firma na wszelkiego rodzaju spotkaniach, kongresach, konferencjach i tragach wzbudza duże zainteresowanie wśród uczestników, a w branżowych konkursach zdobywa liczne nagrody.

Hasłem przewodnim Call Center World 2013 będą „strategie obsługi klienta w przyszłości”. W ten temat idealnie wpasowują się rozwiązania Alfavox. Produktem, który głównie będzie promowany przez firmę podczas CCW 2013, jest alfa Video Contact Center, czyli platforma udostępniająca nowy, innowacyjny kanał komunikacji z klientem, zapewniający bezpośredni kontakt oparty na rozmowie wideo lub czacie tekstowym. Rozwiązanie alfa Video CC stało się niedawno częścią nowego Wirtualnego Oddziału banku Alior Sync, który w czerwcu został otwarty dla klientów.


źródło: Alfavox stawia na rozwój i promuje alfa Video Contact Center