Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta. PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dot. świadomości marki PGD.
Call Center Poland współpracuje z PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi.
Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.
***
Od 1997 roku spółka Call Center Poland świadczy pełen zakres usług call / contact center w modelu outsourcingu. Dostarcza skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, utrzymania kontaktu z klientem i jego obsługi oraz badania CATI. Zmniejsza koszty pozyskania i obsługi klientow, doradza w tworzeniu strategii sprzedażowych i ich realizacji przez telefon. Oferuje usługi poprzez działy eksperckie : FinanceDirect, Researcher, PharmaSolutions, DebtCollection, Multilingual Call Center. Od początku swojej działalności wyróżnia się innowacyjnym podejściem do biznesu i efektywnością w działaniu, co zostało docenione wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Zasoby grupy kapitałowej, do której należy CCP to 830 stanowisk w 5 lokalizacjach.