Podwójne złoto dla Cukru Królewskiego

Podwójne złoto dla Cukru Królewskiego

Cukier Królewski ma na swoim koncie godło Złoty Laur Konsumenta 2010, 2012, a teraz również 2013.

 

Mimo, iż produkty naszej marki doceniane są regularnie zarówno przez konsumentów, jak i kupców, to obrona mistrzowskiego tytułu sprzed roku smakuje tym bardziej wyjątkowo – powiedziała Beatrycze Grela – Dyrektor ds. Marketingu i PR.

 

Godło przyznawane jest w oparciu o ogólnopolskie badania, co czyni plebiscyt największym programem konsumenckim w Polsce, odzwierciedlającym realne tendencje rynkowe. Ten niebywały sukces, to niezbity dowód na to, jaką pozycję posiada marka Cukier Królewski na naszym rynku.

 

Tuż po przyznaniu Lauru Konsumenta otrzymaliśmy kolejną nagrodę! Tym razem zdobyliśmy złoto w konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich – kontynuuje.

 

Ta wygrana była następnym potwierdzeniem preferencji konsumenckich, gdyż to kupcy wskazywali towary cieszące się największą popularnością w ich sklepach. I miejsce wśród produktów sypkich to ogromne wyróżnienie, biorąc pod uwagę, że w tej kategorii Cukier Królewski rywalizował nie tylko z cukrami innych marek, ale również artykułami typu: mąka, ryż i inne.

 

Skąd te sukcesy? Bez wątpienia produkty Cukru Królewskiego doceniane są nie tylko za wysoką jakość, czy też nasze innowacyjne podejście do kwestii opakowań. Jesteśmy przekonani, że nagrody, które otrzymujemy, są również wynikiem skutecznej komunikacji z konsumentem – dodaje Beatrycze Grela.