Konkurs „Klient zobowiązuje” rozstrzygnięty
Celem projektu „Klient zobowiązuje”, którego głównym partnerem został Getin Bank, była prezentacja najciekawszych przykładów zmian w strukturze organizacyjnej lub rozwiązań, które przekładają się bezpośrednio na wzrost standardów oraz jakości obsługi klienta. Podczas pierwszej edycji konkursu do redakcji Rzeczpospolitej wpłynęło ponad 80 zgłoszeń, zarówno od dużych koncernów jak również małych i średnich firm, reprezentujących różne sektory gospodarki. Opisy najlepszych, najbardziej innowacyjnych lub wręcz przeciwnie, prostych, ale jednocześnie wyjątkowo skutecznych rozwiązań pojawiły się na łamach dziennika.
Zwieńczeniem cyklu „Klient zobowiązuje” było głoszenie laureatów oraz wręczenie nagród Pieczęć Marki w konkursie na najlepsze praktyki proklienckie. Pierwsze miejsce zajęła firma InPost za wdrożenie sieci Paczkomatów. Kapituła konkursu wyraziła uznanie dla szerokiego zastosowania tych urządzeń, które zrewolucjonizowały handel internetowy w Polsce i przyczyniły się do jego rozwoju. Wyróżnienie otrzymało również Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji z Wrocławia za system SMS-owych powiadomień o awariach i wyłączeniach wody oraz czasie zakończenia prac.
Wydarzeniu towarzyszyła debata, w której udział wzięli przedstawiciele wyróżnionych firm, organizatora oraz partnerów inicjatywy. Uczestnicy spotkania rozmawiali na temat tego, jak ważna jest troska o relacje z klientami oraz rozwój polityki prokonsumenckiej. Organizator akcji ogłosił, że zapadła już decyzja o kontynuacji projektu „Klient zobowiązuje”, która odbędzie się w 2014 roku.