Produkty firmy Komandor wyróżnione prestiżowym tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2013”

Głównym celem projektu było wyłonienie najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych w opinii konsumentów marek oraz produktów znajdujących się na rynku polskim.

„Konsumencki Lider Jakości”, przyznawany w ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, wręczono firmie Komandor tym samym plasując markę na pierwszym miejscu w kategorii „Zabudowa wnęk i budowa szaf”. Komandor uzyskał aż 64,3 proc. głosów w klasyfikacji końcowej zajmując pierwsze miejsce w swojej kategorii z niemal trzykrotną przewagą nad konkurencją.

– Złote godło dla firmy Komandor jest przede wszystkim oznaką ogromnego zaufania i uznania jakim darzą nas konsumenci, co cieszy nas szczególnie. To również dowód na to, że tworzymy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, szczególnie w dziedzinie szaf wnękowych – mówi Tomasz Świlczewski Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor. – Wybór respondentów potwierdza, że dla polskiego konsumenta ważna jest nie tylko tradycja, ale również wysoka jakość oferowanych produktów, oryginalność oraz umiejętność przewidywania i kreowania nowych trendów dodaje Świlczewski.

Główne atrybuty marki, wskazane przez respondentów badania, to: wieloletnie doświadczenie, szeroka oferta, stosunkowo niskie ceny, profesjonalni sprzedawcy oraz dobre wykonanie. Co więcej, znajomość marki Komandor deklaruje ponad 65 proc. badanych – nie bez powodu nazwa firmy, w ocenie wielu Polaków, jest już niemal synonimem szafy wnękowej.

Konsumenci zwrócili uwagę również na łatwość montażu produktów, bogactwo kolorów i materiałów. Podkreślano również umiejętność „dostosowania produktu do indywidualnych potrzeb”. Respondenci biorący udział w programie „Konsumencki Lider Jakości”, zapytani o skojarzenia z marką, wskazywali głównie na praktyczne rozwiązania oraz design.

 

Firma Komandor od ponad 20 lat zapewnia meble oraz produkty najwyższej jakości. Oferując najdogodniejsze rozwiązania wnętrzarskie Komandor zaspakaja potrzeby konsumentów w kraju i za granicą. Polska marka jest w tej chwili obecna w 38 krajach na wszystkich kontynentach.

 •••

 

Konsumencki Lider Jakości jest ogólnopolskim, promocyjnym programem konsumenckim, realizowanym przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem konkursu jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek, firm i produktów obecnych na polskim rynku. W ramach programu przeprowadzono badania, przedmiotem których stała się opinia i zdanie Polaków dotyczące jakości produktów.