Coface wśród najlepszych marek biznesowych w Polsce
Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2015/16 zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia we wrześniu 2015 r. wśród ponad 15 tys. respondentów. Proces Certyfikacji Superbrands ma na celu wyłonienie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku. Marki wybrane przez konsumentów trafiają do oceny Rady Marek Superbrands, w skład której wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Eksperci dokonują oceny wizerunkowej siły marki na rynku polskim.
- Tytuł Business Supebrands to dla Coface ogromny zaszczyt i prestiż. Wyróżnienie to potwierdza słuszność obranego kierunku rozwoju firmy, jest miłym zaskoczeniem, ale także potwierdzeniem tego, co sami zauważamy, czyli najwyższej jakości oferowanych przez nas usług, co przekłada się na budowanie zaufania wśród naszych klientów – powiedział Jarosław Jaworski, prezes Coface.
Organizatorem projektu jest międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca w 87 krajach. Od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach. Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek.
Coface jest wiodącym ubezpieczycielem należności i liderem na rynku usług informacji gospodarczej. Spółka faktoringowa notuje najszybszy rozwój na rynku wśród instytucji niebankowych, a biuro windykacji znajduje się w czołówce firm odzyskujących należności w segmencie B2B. Polska firma jest oddziałem międzynarodowej Grupy będącej światowym liderem w obszarze ubezpieczeń należności. Na całym świecie Coface oferuje rozwiązania w zakresie ochrony przed ryzykiem niewypłacalności klientów, zarówno w transakcjach krajowych jak i eksportowych.
KONTAKT DLA MEDIÓW:
|