Alfavox na Gali Finałowej konkursu Najwyższa Jakość QI
W tegorocznej edycji konkursu Alfavox otrzymał złote godło i tytuł laureata w kategorii QI Product za rozwiązanie alfa Video Contact Center.
Gala oraz poprzedzające ją Forum Jakości i Innowacyjności to okazja do wymiany myśli i poglądów, pozyskania wiedzy i informacji dotyczących istotnych aspektów prowadzenia biznesu w Polsce. Wydarzenie skierowane jest do uczestników i laureatów programu Najwyższa Jakość QI oraz Innowacja Roku oraz wszystkich zainteresowanych problematyką zarządzania jakością i efektywnością wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w swoich przedsiębiorstwach.
- Z prawdziwą przyjemnością weźmiemy udział w Forum i spotkamy się z innymi firmami, które wprowadzają na rynek innowacyjne produkty i usługi. Zawsze korzystamy z okazji, które pozwalają nam na cenną wymianę doświadczeń. Przepływ wiedzy i dyskusja są podstawą rozwoju biznesu, a na tym rozwoju ogromnie zależy tak nam, jak i innym firmom stawiającym na najwyższą jakość swoich rozwiązań – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Podczas Gali Finałowej firmy wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu Najwyższa Jakość QI odbiorą nagrody z rąk organizatorów wydarzenia. Alfavox został wyróżniony za produkt alfa Video Contact Center, czyli narzędzie, które zapewnia firmom bezpośredni kontakt z klientem z wykorzystaniem trzech kanałów komunikacji: audio, wideo oraz chat. Platforma gwarantuje klientom różnych instytucji, między innymi banków czy placówek ubezpieczeniowych, sprawną realizację ich potrzeb i uzyskanie niezbędnych informacji bez konieczności wychodzenia z domu i niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
Alfavox to spółka technologiczna, dostarczająca kompleksowe rozwiązania systemowe klasy contact center dedykowane zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom, niezależnie od profilu prowadzonej przez nie działalności. Spółka oferuje autorskie produkty, zapewniając pełne dostosowanie do bieżących potrzeb klientów i profilu prowadzonego biznesu.