Vaya Con Dios z nowym albumem

Vaya Con Dios z nowym albumem Jak zapowiada wokalistka zespołu Dani Klein, nowa płyta jest powrotem do muzycznych korzeni. Dani powołuje się na Muzyka francusko języcznych klasyków: Jacques\'a Brela, Georges\'a Brassensa i Barbarę, których słuchała w młodości we francuskim radiu.

Jako nastolatka, artystka tańczyła także w belgijskich klubach do piosenek Otisa Reddinga czy Arethy Franklin i tym samym uzależniła się od soulu. - W R&B liczą się tak naprawdę ciepłe głosy i groove - tłumaczy. - Tymczasem we francuskiej piosence ważne są przede wszystkim teksty.

„Comme On Est Venu" to próba połączenia tych obydwu stylów.

Współpraca z innymi twórcami była konieczna, by stworzyć odpowiednie teksty. Piosenki w języku francuskim powstały zatem we współpracy z takimi utalentowanymi artystami, jak Manuel Istace (szerzej znany jako Uman) i Luc Weisser (który napisał wcześniej przebój „Don\'t Break My Heart"), autor czterech utworów na nowej płycie. Carmelo Prestigiacomo przychodził natomiast do domu Dani z całym sprzętem nagrywającym. - Grał, grał i grał a ja nagle zaczynałam śpiewać - wspomina. - Chwile potem pisałam tekst i piosenka była gotowa. Jeśli zaś chodzi o Luca Weissera, jego francuskie piosenki utkwiły mi w pamięci już 20 lat temu, gdy tylko je usłyszałam po raz pierwszy. Naszedł więc najwyższy czas, by kilka z nich zaśpiewać.