Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive zachwyciła Włochów
Firma Wiśniowski  zaprezentowała tam wiele swoich produktów dla klientów indywidualnych i  przemysłu.  
Od dwóch lat jesteśmy obecni na rynku włoskim i widzimy, że  klienci z tego kraju szczególnie cenią elegancję i styl, a zarazem chcą  aby ich jakość była najwyższa. Z pewnością kolekcja Home Inclusive  spełnia te wymagania. W trakcie targów doceniło to wiele osób  odwiedzających nasze stoisko. Również konkurencyjne firmy z uznaniem  mówiły o tym i innych naszych produktach – powiedział Maciej Walencow,  Dyrektor Sprzedaży Europa Południowa.
Firma Wiśniowski jest już  obecna na wielu rynkach krajów Europy Zachodniej. Włochy są kolejnym  krajem gdzie powstaje sieć partnerów sprzedaży produktów firmy z Nowego  Sącza. Obecnie eksport stanowi 30% sprzedaży wszystkich produktów marki  Wiśniowski. Polskie bramy, drzwi i ogrodzenia coraz częściej wybierają  klienci z krajów Europy Zachodniej - Niemiec, Austrii, Wielkiej   Brytanii.  Skala eksportu stale się zwiększa, gdyż w tym firma  Wiśniowski upatruje główne szanse do dalszego rozwoju. 
 
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX )						
www.wisniowski.pl