MERCURE ROŚNIE W SIŁĘ NA WYBRZEŻU
Wdzięk żagli
Hotele Mercure za każdym razem łączą wysokiej klasy usługi z lokalną inspiracją. W tym przypadku wystrój Mercure Gdynia Centrum nawiązuje do tematyki morskiej i żeglarstwa sportowego. W strefach ogólnodostępnych i pokojach otaczają nas wizerunki łodzi i żagli, a nazwy sal konferencyjnych zaczerpnięte zostały od klas jachtów. Metamorfozę przeszły wszystkie pokoje, apartamenty, sale konferencyjne, restauracje i lobby. Tym samym w Trójmieście pojawił się kolejny Winestone, czyli oryginalny koncept hotelowego wine baru proponujący m.in. na miejscu i na wynos wyśmienitą selekcję win. Na terenie hotelu nie mogło zabraknąć również centrum wellness z krytym basenem, sauną i solarium. Modernizacja kosztowała około 23 miliony złotych.
|
|
Plusy doskonałej lokalizacji
Hotel wyróżnia się, nie tylko komfortowymi i oryginalnymi wnętrzami, ale również doskonałą lokalizacją – położony jest w samym centrum miasta, w odległości 100 m od miejskiej plaży.
„Modernizacja kolejnego hotelu i włączenie go do sieci Mercure w Trójmieście w tak prestiżowej i dogodnej lokalizacji niewątpliwie umacnia pozycję marki na lokalnym i ogólnopolskim rynku usług hotelarskich – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Marka Mercure to największa w Polsce sieć hoteli w kategorii klasy średniej. W tym momencie modernizację przechodzi jeszcze jeden hotel sieci na Wybrzeżu, który dostępny dla gości będzie w następnym kwartale 2015 roku.”
Hotel Mercure Gdynia Centrum oprócz 294 pokoi w różnym standardzie od apartamentów po pokoje rodzinne posiada również ogromną przestrzeń konferencyjną, w skład której wchodzi 14 nowoczesnych sal o łącznej powierzchni 1400 m2. Pozwala to zorganizować konferencje na 700, czy koktajle do 800 osób. Nie da się ukryć, że dzięki temu hotel jest świetną bazą noclegową dla tych, którzy przyjeżdżają na Wybrzeże w celach biznesowych, jak i w turystycznych.
|