W stronę innowacji. Kioski multimedialne, czyli nowoczesna forma przekazu

W stronę innowacji. Kioski multimedialne, czyli nowoczesna forma przekazu

Podczas konferencji czy kongresów, obok przekazywanych treści, równie ważny jest sam sposób przekazu, zatem warto postawić na innowacyjność, odpowiednią formę wyświetlania treści i sposób komunikowania się z odbiorcami- skuteczny, nowoczesny i efektowny.

Tydzień temu w warszawskim hotelu Hilton odbył się międzynarodowy kongres Poland & CEE Retail Summit, największe spotkanie europejskiego sektora handlu i FMCG. Zgromadził on ponad 930 uczestników i tym samym potwierdził swoją pozycję najbardziej reprezentatywnego spotkania w branży.

O niezawodną i nowoczesną formę przekazu informacji zadbała firma Strong Signage, któradostarczyła kioski multimedialne.

Pod pojęciem tym kryje się zintegrowana forma komunikacji za pośrednictwem monitorów LCD, które wyświetlają dowolne treści (wszelkie informacje, reklamy, przydatne wiadomości) zgodne z upodobaniami i atrybutami odbiorców, określonym czasem oraz miejscem.

Totemy w eleganckiej obudowie nie tylko perfekcyjnie się prezentowały i przyciągały uwagę gości, ale również doskonale spełniały swoją funkcję informacyjną. Na ekranach wyświetlony został program spotkania oraz poszczególnych paneli.

Odpowiednio ustawione oraz prawidłowo dobrane rozmiary ekranów dostarczają treści w sposób czytelny oraz atrakcyjny i zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. To najlepszy dowód na to, że nowe technologie mogą być również źródłem rzetelnych informacji i podnosić prestiż organizowanych spotkań biznesowych i kongresów - wyjaśnia Marcin Springer, Prezes Strong Signage.

Więcej informacji na temat produktów Strong Signage znajduje się na www.strong-signage.pl

Komentarze