Marka alpha innotec na targach ISH
Tegoroczną edycję targów ISH zorganizowano we Frankfurcie w dniach 10-14 marca. Podczas pięciu dni, na powierzchni 260 000 metrów kwadratowych, najnowsze osiągnięcia z zakresu ogrzewania, klimatyzacji oraz instalacji wodnych i sanitarnych zaprezentowało blisko 2400 wystawców z całego świata. Tak olbrzymia liczba świadczy niewątpliwie o randze targów ISH i zainteresowaniu jakim cieszą się pośród firm i odbiorców. W takim gronie nie mogło oczywiście zabraknąć marki alpha innotec, która w tym roku zaprezentowała rodzinę pomp gruntowych alterra.
W skład linii alpha innotec alterra wchodzą trzy serie produktów: podstawowa pompa gruntowa SW, kompaktowa SWC oraz WZS z wbudowanym zasobnikiem cwu, dedykowana wymagającym klientom, dla których liczy się przede wszystkim oszczędność miejsca. Wszystkie zaprezentowane pompy charakteryzuje klasa energetyczna A++ lub nawet A+++, co znacznie przewyższa tradycyjne systemy grzewcze. Ich wyjątkową zaletą jest też wysoka wydajność energetyczna (osiągają COP na poziomie nawet 5,09 przy B0/W35), która pozwala na wyższą efektywność przy mniejszym zużyciu energii. Co więcej, pompy te mogą pracować zarówno w trybie grzania jak i chłodzenia, dzięki czemu sprawdzą się zarówno podczas mroźnej zimy i gorącego lata.
Wielkim atutem linii pomp ciepła alterra marki alpha innotec jest także możliwość zastosowania urządzeń nie tylko w nowych budynkach, ale też w obiektach modernizowanych. Dzięki wysokiej temperaturze (wynoszącej do 65 stopni Celsjusza) pompy można łatwo zintegrować z, już istniejącą w budynku, wysokotemperaturową tradycyjną instalacją grzewczą.
Pompy gruntowe z rodziny alterra, wyposażone zostały w możliwość zdalnego zarządzania. Po podłączeniu jednostki do sieci domowej uzyskujemy dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji za pomocą strony internetowej lub aplikacji na telefon komórkowy (tzw. alpha app). Jest to możliwe dzięki regulatorowi LUXTRONIK, który można zamontować w dowolnym miejscu naszego lokum. To rozwiązanie pozwala zarządzać instalacją grzewczą i decydować o temperaturze nawet gdy przebywamy daleko poza domem.
Na targach ISH, poza ofertą produktową, alpha innotec zaprezentowała także odświeżony wizerunek – zmieniono logotyp i wprowadzono claim „the better way to heat” (rozumiany jako: lepszy sposób na ogrzewanie). Bez zmian pozostała kolorystyka – czerń i czerwień.