Po upragnionej „Red Dot Award: Communication Design” i prestiżowej „Innovation Prize of the German Printing Industry” przyznanej w 2013 roku, Katalog dekorów „Living in Contrasts” firmy Interprint otrzymał także nagrodę „iF Communication Design Award 2014”.
- To prawie jak hat-trick w piłce nożnej – nie kryjąc zadowolenia powiedział Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds.Marketingu i Rozwoju Dekorów w Interprint. - Daje to całemu zespołowi dodatkową motywację.
Hasło „Living in Contrasts” stanowiło motto twórcze do opracowania katalogu dekorów, który został opublikowany z okazji targów interzum w ubiegłym roku. Wzrokowo, przez dotyk oraz werbalnie. Pełne charakteru dekory zaprezentowano na tle faktów, które zwiększają świadomość oglądającego i inspirują go. Bogaty w kontrasty projekt przedstawiono w ekscytujący sposób w kontekście znacznie wykraczającym poza poziom monotonii, jaka zwykle towarzyszy dekorom. Wzory, kolory i struktury drewna, kamienia oraz innych materiałów są pełne emocji i przedstawiają własną opowieść.
To także wywarło wrażenie na jury iF złożonym z 49 międzynarodowych ekspertów w dziedzinie designu, którzy przyznali nagrodę katalogowi dekorów firmy Interprint. Eksperci oceniali wyjątkowo dużo zgłoszeń: 4 615 projektów komunikacyjnych i opakowań z 55 państw. Katalog dekorów Interprint wyraźnie wyróżniał się spośród pozostałych propozycji. Prof. Fritz Frenkler, przewodniczący Jury, był pod wrażeniem wysokiej jakości zgłoszeń, pasji do innowacji i odwagi niektórych producentów w poszukiwaniu własnego podejścia do designu.
Obok nagrody Red Dot Award, iF Award jest najbardziej prestiżową nagrodą w dziedzinie designu w Niemczech.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.ifdesign.de/index_e